السبت، 13 سبتمبر 2014

تلك ...


أنا تلك التى مازالت ترتديك كل ليلة
رغم الوقت وقسوتك والمسافات
تلك الحالمة بك صباحا لها
والحالمة لك بصباح أجمل منى .....

هناك 8 تعليقات:

Gamal Abu El-ezz يقول...

تلك التى غشتقت كثيرا لما تكتب
وقل تواجدها بعالم التدوين
أتمنى تكونى بخير وصحة جيدة
تحياتى

richardCatheart يقول...

اخى العزيز جمال ابو العز
شكرا جزيلا على السؤال الطيب .. الحمد لله رب العالمين حيا ارزق
انا صرت اكتب هنا لنفسى فالعوالم مهما اتسعت ضيقة ... والتدوين مهما استمر فهو ال فناء ككل شئ ... لذا اكتفيت بنفسى ... جزيل الشكر وكل احترامى وموددتى

Gamal Abu El-ezz يقول...

إذا كان التدوين لنفسك
فاعزرينى سأكون موجود دائما :)

richardCatheart يقول...

دا مكانك مش محتاج اذن بالتواجد ... وجودك شرف انا بعتز به جدا
اسعد الله صباحاتك :-)

Tarkieb يقول...

تلك هي اسم إشارة للمفرد المؤنث البعيد وطبعا عن المدونة ههههههه

richardCatheart يقول...

جميلة طلتك يا تيكو ... انا فعلا قصدت بتلك البعد عنه وعن نفسها
... اشكرك على متابعتك .. انا فعلا بعيدة بس عن كل حاجة مش المدونة بس ... يارب ديما بخير وجميلة عودتك حقيقى

Nour Mohammad يقول...

البوست عجبني أوي :)
عجبني كمان إن كل جملة ممكن تتكتب لوحدها ومش هتنقص من جمال تعبيرها حاجة

richardCatheart يقول...

الجميلة نور
انا سعيدة بطلتك عندى وسعيده جدا ان كلامى البسيط وصلك دا شرف ليا :-)
نورتى الدنيا