الثلاثاء، 2 أبريل، 2013

نيسان الكذااااااااب




ربما هو نيسان الكذاااااب ..... أما أنا فهى أنا حين أقولها 
..... أحبــــــــــــك .....

فأنى أُصدقك دقات القلب طواال العام .................

هناك 8 تعليقات:

SHARKawi يقول...

جميلة دائما كعادتك .
كوني انتي دائما . حينما تقوليها ، تحسيها أوتشعريها . أو حينما يكون الصمت هو الكلام .

تشكراتي . كامل احترامي وتقديري . دعواتي . لكي مني تحياتي .

mrmr يقول...

وحشتنى قلب القطه
تحياتى

Gamal Abu El-ezz يقول...

الصدق دائما من صفات النبلاء والملوك ولا يعب على هؤلاء تصديق غيرهم لانهم أسمى من أن يبحثوا على زلاتهم فتشبسى بالصدق مهما حدث


شكرا لكى على كلماتك القليلة التى تحمل الكثير من المعان

well يقول...

وانا اصدقك فيما كتبتى ..
..
تحياتى

richardCatheart يقول...

شرقاووووووووى

صباحك هنا ربنا يخليك ومافيش اجمل من الانسان لما يبقى نفسه :) انا اللى بشكرك جدا على كلامك الجميل ويارب ديما بالف خير ومنورنى ديما:)

richardCatheart يقول...

مرمر مرمر مررررررررررررررررررررمر

يا حبيبة قلبى يا مرمورة انا عارفة لان مرمر كمان وحشااااااااااااااانى اوووووووووووووووووى ربنا يخليكى ليا يا مرمر ومايحرمنيش منك ولا من طلتك عليا يارب ياحبيبة قلبى وسيلى نفسك واحضنيها اوى ويارب نتقابل عن قريب يارب صباحك زى ضحتك الحلوة صافيه وكلها حب :)

richardCatheart يقول...

جمال ابو العز

صباحك سعادة صدقت والله

وانا اللى بشكرك على التواجد الجميل الطيب اللى بيزدنى سعادة منورنى ويارب ديما

richardCatheart يقول...

ويل ياويل ويل يا ويل

صباحك فل يارب وربنا يعزك على وجودك الحلو :) نهارك نادى